Egocentrizmus

Autor: Klaudia Sokolová Mihoková | 8.12.2013 o 13:36 | (upravené 8.12.2013 o 17:39) Karma článku: 0,00 | Prečítané:  163x

Je tuhá zima. Vidíme zasneženú ulicu na kraji mesta. Ticho. Žiadna živá duša, až na čiernu mačku, ktorá rýchlo prechádza cez cestu lemovanú zasneženými stromami a domami. Kamera sa približuje na najväčší a najhonosnejší dom na tejto ulici. Konkrétne na jeho obrovské, drevené, masívne dvere. Keď dvere zaberajú celý obraz, počujeme štrngot kľúčov a kľučka sa pohybuje. Dvere sa otvorili a z domu vidíme vychádzať asi 60 ročnú dôchodkyňu v luxusnom oblečení, s veľmi drahými topánkami na vysokom opätku, o kabelke a klobúku nehovoriac. Pohybuje sa pomaly, šmýka sa. Kráča opatrne.

Strih o pár ulíc ďalej. Vidíme tú istú ženu, tentokrát zozadu, s o niečo viac špinavými topánkami. Stále sa pohybuje pomaly a opatrne. Oproti nej kráča muž v asi jej veku. Otrhané šaty, špinavý, trasie sa od zimy, kríva. Kráča rovno oproti nej a prosí ju aspoň o kúsok chleba. Ona pohotovo pootočí hlavou a dupká preč.

Záber sa mení o pár ulíc ďalej. Scéna sa opakuje, avšak teraz sa žena ponáhľa, jednou rukou si drží klobúk a v druhej ruke má kabelku, ktorá určite nebola lacná. Pomaly sa okolo nej mihajú domy. Na rade je kostol, pred ktorým vidíme drevenú škatuľu na podstavci s fotkou smutných detí a nápisom: ,,Spomeňte si cez tento Vianočný čas aj na tých, ktorí Vašu pomoc skutočne potrebujú. Vhoďte mincu do tejto škatule a potešte. Ďakujeme." Žena si všimne škatuľu a aj slovo pomoc ale vôbec tomu nevenuje pozornosť. Dokonca otočí hlavu na druhú stranu a tvári sa, že nič nevidela.

Záber na ženu, ako kráča ďalej.

Záber sa mení na túto istú ženu zozadu, ako kráča do kostola a zatvára za sebou dvere.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Útok pri istanbulskom štadióne neprežilo 38 ľudí

K útoku sa nikto neprihlásil, stopy majú ukazovať na Kurdskú robotnícku stranu.

PLUS

Na trhu platí: Zmanipuluj, čo môžeš a urvi, čo sa dá

Marketing je vojna vedená mierovými prostriedkami.

KULTÚRA

Vybrali sa na nebezpečnú púť za úžasným jedlom

Niekoľko rokov vchádzali do arabských kuchýň, kde sa dozviete aj to, čo nechcete.


Už ste čítali?